Ako si vychutnať pizzu či hranolky bez výčitiek? Vyskúšajte tieto zdravšie varianty

Nech sa snažíme stravovať akokoľvek zdravo, vždy časom dostaneme chuť na burger, pizzu, hranolky alebo zmrzlinu. Určite nie je riešením, že si to budete odopierať. Jednoducho sa treba občas potešiť aj zo psychickej stránky. Môžete to urobiť aj bez výčitiek, stačí si tieto jedlá pripraviť doma z tých správnych ingrediencií.

Ako si vychutnať pizzu či hranolky bez výčitiek? Vyskúšajte tieto zdravšie varianty (Foto: unsplash.com)

Zdravšia pizza

Povedzme si to tak – pre väčšinu z nás je pizza veľkým pokušením a radi mu občas podľahneme. No pri tejto nemusíme mať žiadne výčitky. Cesto je pripravené z 250 g tvarohu, 100 g ovsených vločiek, 3 PL lyžíc bieleho jogurtu, olivového oleja a soli. Obsahuje množstvo bielkovín, takže je aj pre tých, ktorí sa snažia nabrať nejaké svaly. To, čo si dáte na oblohu je na vás – ideálna je šunka, syr a nejaká tá zelenina.

Hranolky bez oleja

Či už sú to batátové hranolky alebo hranolky z klasických zemiakov, vždy sú výborné a ideálne, keď nemáte chuť jesť niečo veľké. Na druhej strane obsahujú množstvo tukov, keď sú pražené v oleji a tatárska omáčka, ktorú si k nim dáte, tiež nie je nízkokalorická. Zdravším spôsobom sú hranolky v rúre, ktoré sú rovnako chutné. Stačí vám nakrájať zemiaky, pridať korenie, soľ a pečiete na 200 stupňoch. Batáty sú hotové do pár minút, zemiaky sa musia piecť dlhšie. Dresing si môžete pripraviť z bieleho jogurtu a byliniek, no na internete nájdete množstvo receptov.